Belawiz

Serwis techniczny

Serwis techniczny

 

Jeżeli masz problem lub chcesz zgłosić reklamację związaną z zakupem online polis, biletów lub kart młodzieżowych, zwróć się bezpośrednio pod adres: 

Przewozy autokarowe - bilet.online@voyager.plreklamacje@voyager.pl 

Polisa turystyczna - polisa@voyager.pl 

ISIC, Twoje Podróże, Signal Iduna Card, Planeta Młodych - karta.online@voyager.pl 
 

 

Reklamacje

 

Wszystkie reklamacje dotyczące realizacji przewozu należy niezwłocznie złożyć na adres przewoźnika podany na stronie internetowej lub zakupionym bilecie.
Reklamacje dotyczące realizacji przewozu należy złożyć do serwisu technicznego  najpóźniej do 7 dni od zaistnienia zdarzenia.

 

Wszystkie reklamacje dotyczące pracy serwisu należy składać napóźniej do do 24 godzin od powstania przyczyny reklamacji.

 

11 września 2017

Skontaktuj się z nami

 

tel. 570 700 077

belawizbp@gmail.com

ul. Sitnicka 77b

21-500 Biała Podlaska