Ubezpieczenie wymagane jest przez Ambasadę i Konsulaty Republiki Rosyjskiej do wyrobienia wizy (służbowej, prywatnej, turystycznej oraz innych) oraz przy przekraczaniu granicy polsko-ukraińskiej.
Wymagania co do ubezpieczenia:
- powinno obejmować wszystkie planowane dni pobytu podczas wyjazdu
- obowiązkowo należy podać pierwsze i drugie imię (jeśli jest w paszporcie)
Polisa generowana jest odrazu po uiszczeniu opłaty i przychodzi na podany w trakcie wypełniania danych email. Polisa jest jednocześnie w języku polski i rosyjskim.
Zakres ubezpieczenia niniejszej polisy obejmuje pokrycie kosztów leczenia i transportu, powstałych w wyniku zachorowania na Covid-19 (adnotacja widnieje na polisie).
Jeżeli masz problem lub chcesz zgłosić reklamację związaną z zakupem online polis, biletów lub kart młodzieżowych, zwróć się bezpośrednio pod adres:
Przewozy autokarowe - bilet.online@voyager.pl, reklamacje@voyager.pl
Polisa turystyczna - polisa@voyager.pl
ISIC, Twoje Podróże, Signal Iduna Card, Planeta Młodych - karta.online@voyager.pl
Wszystkie reklamacje dotyczące realizacji przewozu należy niezwłocznie złożyć na adres przewoźnika podany na stronie internetowej lub zakupionym bilecie.
Reklamacje dotyczące realizacji przewozu należy złożyć do serwisu technicznego najpóźniej do 7 dni od zaistnienia zdarzenia.
Wszystkie reklamacje dotyczące pracy serwisu należy składać napóźniej do do 24 godzin od powstania przyczyny reklamacji.