Belawiz

Informacje o płatnościach

Informacje o płatnościach 

 

 Aby dokonać płatności podczas finalizacji zamówienia, należy wybrać sposób zapłaty oraz posiadać środki finansowe na koncie.

 Po otrzymaniu odpowiedzi autoryzacyjnej (akceptacja lub odrzucenie) do systemu jest zwracana informacja o statusie transakcji.

 Wszystkie informacje o płatności przesyłane są za pomocą bezpiecznego połączenia szyfrowanego SSL.

 

W przypadku braku potwierdzenia transakcji oraz zatrzymania środków na koncie niezbędny jest kontakt z serwisem technicznym polisa@voyager.pl

 

 

Bilety autokarowe

 

  Po zakończeniu transakcji zakupu biletu należy wydrukować bilet elektroniczny lub potwierdzenie dokonanej zmiany na bilecie (jest to dowód uprawniający do skorzystania z przewozu). 

 Bilet uważany jest za zakupiony w momencie otrzymania przez Kupującego numeru GID rezerwacji

 

 

Ubezpieczenie turystyczne

 

 W przypadku polisy turystycznej lub karty należy zapisać jej numer. 
 Karty młodzieżowe wysyłane są na adres domowy klienta.

 Polisę uważa się za zawartą w momencie otrzymania przez Kupującego numeru polisy lub numeru karty młodzieżowej .

 

 

W przypadku pobrania opłaty przez bank i nie wygenerowania numeru, należy niezwłocznie złożyć reklamację na adres pomocy technicznej polisa@voyager.pl

W takim wypadku system ponownie wygeneruje bilet, polisę lub kartę.

W przypadku niemożności wygenerowania nastąpi zwrot pobranej kwoty na konto, z którego dokonywano zakupu.

 

 

Szybki zakup online

 

Cały proces zajmuje kilka minut

Możliwość opłaty kartą, przelewem lub płatnością mobilną

Natychmiastowa wysyłka polisy/biletu na podany email

 

 

 

Obsługiwane formy płatności:

 

PŁATNOŚĆ KARTĄ

 

 

PORTFEL ELEKTRONICZNY

 

 

PRZELEW INTERNETOWY

 

 

 

11 września 2017

Skontaktuj się z nami

 

tel. 570 700 077

belawizbp@gmail.com

ul. Sitnicka 77b

21-500 Biała Podlaska